Habus
@“Habus”#elee
Habus eğer hastalanıyorsanız hemen doktora gitmenizi tavsiye ederim, ben önce acile gittim kaça çıktı bilmiyordum, acildeki doktor bi sorun olmaz bebeğe zararı olmaz dedi ama kendi kadın doğum doktoruma gittiğimde bunu hiç bi zaman bilemeyiz zarar verebilir de vermeyebilir de dedi 38i aşmasın ateş bizim için tehlikeli dedi. Görümcem de yaşamış çok şükür miniğimiz sağlıklı dünyaya geldi bilemeyiz tabi Allah’a emanetler ama diz doktora gitme imkanınız varsa hemen gidin yoksa da ılık duş ve kafanıza soğuk havlu koyarak engel olmaya çalışın