Dün gece 2.30 da başlayan hafif sancılarla uyandım hastaneye geldiğimde gece 4 dü ve beş dakikada bir sancı giriyordu belime ve nefes alıp vererek karşıladım hep 3 cm açıklık dendi sancıyı hep iki saat boyunca yürüyerek ve pilates topunda karşıladım ve iki saatin sonunda ikinma istegim geldi ve kontrol eti ebe ıkınman gelince ıkın 10 cm olmuş geliyor bebek dedi o kadar çok şaşırdımki ve o ana kadar beni en zorlayan şey bebegin çıkış anı onun dışındaki ilk dogumum gibi zor değildi ben şükür kurtuldum sancılardan bebegime kavuştum darısı bekleyen her annenin başına ve tavsiye vericek olursam az yada çok nefes alarak karşılayın sancıları inanmıyordum ama denedim gerçekten doğru tecrübe diyebilirim