Selam kızlar, 17 haftalık hamileyim, eşimle kan uyuşmazlığımız var. Hamileliğimin neredeyse başından beri, ara ara minik kanamalarım oluyor. (bozuk para büyüklüğünde,) Başlarda haftada 1-2 oluyordu, sonra 1 ay olmadı. Şimdi tekrar oluyor.
Kan uyuşmazlığı iğnesi oldum, bebekte bi sıkıntı yok, kanama rahim ağzından geliyor. Düsük riskim bile yol. Ama her kanamam olduğunda şoka uğruyorum ve cok korkuyorum. Doktorum stres yapma dedi ama elinde olmuyor. Bu durumu yaşayan var mı?