Elif_elif611 Selam hamisler 36+5 oldum nisanim 2 gün önce geldi dün doktora gittim bir parmak acilmam oldu sizce doğum ne zaman olur ?
babypoemnur Elif_elif611 Allahım hakkında hayırlısını versin canım inşallah bende 36+5teyiim nişan neye benziyordu kusura bakma soruna soruyla yanıt verdim ama
Demirssmomm Elif_elif611 yengemin sabah nişanı gelip gece yarısı 4 gibi doğumu olmuştu, hastaneyede akşam 23-24 gibi gitmişlerdi. Kaç haftalık olduğunu hatırlamıyorum ama bi kıstas değil tabikide, nişanı gelip bir kaç gün bekleyenlerde var
kadifemsii Elif_elif611 canım nişandan 2 hafta sonra doğum yapanlar var 2 cm açıklık ile 1 ay dolaşanlar var . Sen sancılarını belirtilerini iyi takip et inşallah zamanında sağlıkla kucaklarsın
Bahar1508 Elif_elif611 bilinmez ne zaman olur bazılarının 1 gün içinde bazıları 1 hafta bazıları 1 ay ama en geç 1 ay
Elif_elif611 babypoemnur estağfurullah doğum yaklaşınca pembemsi yada koyu kahve renginde gelen bir akıntı canim
Elif_elif611 dilara_cinar99 hayır canim normal dediler 37 bitmek üzere olduğu icin kilosu 2500 üzerinde olduğu icin sıkıntı olmuyomus
dilara_cinar99 Elif_elif611 He iyi o zaman Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin bol bol yürüyüş egzersiz yap çömelme hareketi filen yap hurma ye☺️