Sezaryan doğum yapalı bugün tam 1 ay oldu kilom neredeyse doğum öncesine döndü ama göbeğim şiş kalmış durumda. Bu durum beni rahatsız ediyor cidden aynaya bakıp bakıp eski fiziğimi arıyorum 🤦♀️ Bu şişlik gider mi yoksa artık ayva göbek olarak kalıcı mı? Sizler n’aptınız ne kullandınız göbeğin gitmesi için