Gzaemlzieha merhaba yeni doğan ıcın burun aspiratörü lazım bısey mı sızce kullanıyor musunuz Ve kullanıyorsanız hangı marka model onerırsınız
litfenama Gzaemlzieha ben aldım. Bebekler burunlarından nefes alıyormuş. Tıkanırsa panik yapmadan hemen elimin altında bulunsun istedim. Bu arada chicco aldım.
Beybisininannesi Gzaemlzieha aldım ama eczaneden serum poşetinde olan serum fizyoloji ve şırınga alcam Doktorlar bu şekilde yapılmasını öneriyor
iremcannn1907 Gzaemlzieha kesinlikle işe yarıyor. İlk banyodan beri kullanıyorum. Bebeğimin burnunu çok güzel temizliyor tavsiye ederim. Otri bebe kullanıyorum. Fizyolojik serum da aldım ama açıkçası kullanmıyorum pek
Villanelle Ben aldım otribebe sanırım. Yedek uçlarından da almayı ihmal etme ve serum fizyolojik. Hemen kullanilmasa da elimin altında olsun dedim
Lulikli Gzaemlzieha ben ebebeğin kendi markasını aldım canım. Eczaneden de serum fizyolojik alıp halledeceğim
Gorkeminannesi Otribebe almıştım yedek uc almaya gerek yok içindeki pamuk ıslanınca çıkarıp at ve oyle çekmeye devam edebilirsin bi artısı yok o minik süngerin ucunu yikaman yeterli oluyo
Sumiire Gorkeminannesi o minik sünger bebişim burnundaki sümüklerin sizin ağzınıza gelmemesini sağlıyo diye biliyorum 🤭
Gzaemlzieha Teşekkür ederım herkese bende araştırıyorum ama baya pahalı ürünler var otribebe hem uygun hem Memnuniyet fazla onu deneyeceğim kesınlıkle
Gorkeminannesi Sumiire sünger olmasa da gelmiyo merak etmeyin tecrübeyle sabit😅 zaten minicik burundan ne kadar çıkabilir ki anca ucu dolduruyor onu yıkayıp tekrar cekiyosunuz😌
Sumiire Gorkeminannesi yinede onun orda olması psikolojik rahatlatıyo insanı bence tabi tecrübesiz anne konuşuyo 😂 siz daha iyi bilirsiniz