Buseyllzr ay bende çaydan tiksinsem diyorum bazen ama nerde hiç kısıtlamadim demirimde düşük aslında ama yapamıyorum alışkanlık benim icin bide öncesinde muhasebecilik yaptığım için masa başından gelme bı alışkanlık hiç saymadım günlük içtiğim çayımı saymadım sayamadım😀😀 yalnızda olsam o demlik kaynar gün içinde bitiririm aman yeri geliyo kola da içiyorum ben.🤭