Fatosada https://resimyukle.io/g/HJzPpsN1SQ Merhabalar , bebeğim 13 haftalık doktor biz ısrar edince erkeğe benzetti . Bir cıkıntı var dedi yukarı dönerse erkek aşağı dönerse kız olur dedi . Bence yukarı cıkar pipi olur bu dedi. Bu resimdeki o mu 🐻😄🤣
Duyguuuu0 Fatosada doktorum bana da aynı şeyi dedi ilk oğlan ikincisinde kız dedi bir dahaki kontrolde nedicek bilemiyorum 😃
Smyraa12 Fatosada canım sen 16.haftayı bekle.benim de 12. Hafta ultrasonda bariz pipi vardi ama doktor emin olamadi.3 hafta sonra gidince kız olduğunu ogrendik şok olduk . Çok yanıltıcı bu haftalar .
Akyldygu Fatosada doktor aynısını banada söyledi ma bu sadece tahmin dedi değişebilir dedi bende merakla bekliyorum 😊
AliSilan Bacak arası icin birşey diyemem kordon da olabilir pipi de yada kız genital şişkinliği de . Rahimlerde kini Allah bilir elbet kafa ve kese yapısı için erkek diye tahmin ediyorum 🥰
Akyldygu Snm_yldrm eski kadınlar sağ sol ona göre bilirler iş cinsiyet sol tarafımda cinsiyet bilmiyorum bakalım ne olcak 🤗