İyi akşamlar arkadaşlar 36+3 günlük gebeyim bu sabahtan beri bebek toplanıyor ve sertleşiyor vajinaya doğru baskı oluyor toplanınca karnın ya sağın da bazen solunda oluyor. Bu doğumn yaklaştığını mı gözüküyor. Yoksa bu sancı mı. Nişan kanama, su gelmesi yok.