Pinkmom benim resmen genital bölgemde bayaa bi aşağıda.İlk kendimde böyle dikiş gördüm🙄Sizlerde böyle olan varmı?
GldnUysll Pinkmom benimde ayni sekilde rahim hizasndan acilmasi qerekiyor zaten ilk qordugumde neden bu kadar asagida demistm bende kendi kendime 8 gün oldu dogum yapali megerse yeri olmasi gerektigi yerdeyms 😂😂😂
SevgiTkn Merhaba canım benimde genitalimin biraz üstünde zaten böyle olması gerekiyor. Şuan bende ikinci bebeğimi bekliyorum aynı yerden ameliyat olacağım
Pinkmom SevgiTkn Ben göbeğin en alt kısmınds vajina bölümüne gelmeden diye biliyordum ablamların öyle mesela kendimi böyle görünce Çok şaşırdım
Pinkmom GldnUysll Benimde 18 gün oldu epey aşada internetten de baktım hep göbeğin en alt kısmında tam genital bölge başlangıcında benim ki çok aşada🙄