Kasev canım uzun sürmesi genel olarak bebeğin pozisyonu ve doktorun aileye detaylı anlatması ile ilgili, eğer pozisyon uygunsa doktor her şeyi görebilir ve sana hiç detay vermeden direkt verileri girebilir. Biz soru sorduk doktor bize gösterdi falan bizim de ben süre tutmadım ama bebek hiç dönmedi yani düzgün o yüzden sürekli ara verdik ondan uzun sürdü. İnşaallah içini ferah tut, bi sıkıntı yoksa