Karakurt Kızlar basına gelen var mı bu olayın oğlum 27 haftalık ve sol böbregınde idrar birikmesi var genelde erkek Bebeklerde görülen birşeyimiz bu Doğumdan sonra geçer dedi geçmezse sünnet olur o zaman geçer dedi basına gelen var mı böyle birşey ?
Haticeyildiz Karakurt idrar birikmesi derken benimde oglumun sol bobreginde hafif buyume var ama pek onemli bisey degil dedi doktor dedigin gibi erkek bebeklerde olurmus anne karninda veya dogumdan sonra gecermis
YusufidemAkkuak Karakurt merhaba benim oğlumda 12 aylık bugün öğrendik böbreğinde idrar birikmesi varmış sizinki geçtimi bilgi verirmisiniz
Karakurt Haticeyildiz pipisinin ucu dar olduğundan tam idrarını yapamıyor bu yüzdende birikme oluyor böbrekte canım doktor her geldıgınde kontrol edecegız dedi ama ben korkuyorum böbregınde bi kalıcı hasar oluşur mu diye
Haticeyildiz Karakurt 33+5 deyiz sabirim 16.haftadan beri var bu zamana kadar 3 doktor degistirdim ucude endise edicek bisey olmadigini soylediler ama hic bobreginde idrar birikmis diyeni duymadim sadece cok az buyume varmis
Haticeyildiz Arkadasiminda bebeginin aynisi oldu dogunca sunnet yaptirdilar bi problemi yok simdi ben allaha emanet ettim insallah bi sorun olmaz canim
Karakurt Haticeyildiz bi sorun olmadığına cok sevindim internetten araştırdım biraz KESK’e araştırmaz olaydım daha cok korktum valla