Bal aşerdim hep petekli bal yedim kaşık kaşık ne gibi sorun olabilir ki. Bide eskilerde doktor bile yokmuş ne bulurlarsa yiyorlarmış bişey de olmazmış aman ye gitsin canın ne isterse kuzum. Riskli bişey olsa doktor zaten uyarır hiç kimsede duymadım uyarıldığını