ben gebelıkten önce iki ayda adet göruyordum . kan tahlılde hamıle oldugumu ögrendım doktora gıttım doktor son adet tarıhın ne zaman dedi 29 eylul dedim, doktor ultrasyonda 10 haftalık gozukmesi gerekırken niye 7 haftalık gozukuyor dedi dedim ıkı ayda bi adet göruyorum ondan dedi o zaman , konu şu ki 10 aralıkta 7 haftalık dedıgınden beri ben 2o ekım dıyorum son adet tarıhımı doktorlara haftaya doktora sordugumda ultrasyonda bılırmı kac haftalık oldugun?