ameliabarlas kuzum bizde ayni şekilde 2 yıl önce Almanya’ya geldik, yaşam standardı neredeyse aynı seviyede ama bence de Belçika daha iyi, benim kuzenlerim orda ve ikisi de oradan müstakil, Bahçeli ev aldı geçen yıl, bisürü yardım veriyo ülke, İnan bizde bisürü korkularla çıkmıştık yolda, sıfırdan bi hayat kurmak tabiki kolay değil ama şükürler olsun ki hiç pişman olmadık, hatta eşim niye bu kadar yıl kaybetmişiz Türkiye’de diyo bu konu açılınca