Glcnhsyn merhabalar. Benimde 7. Haftamda kahverengi lekelenmem olmuştu 2 gün devam etmişti. Hemen doktora gittim rahimde ve kesede herhangi bir kanama olmadığını bu durumun genelikler de yaşanabileceğini söylemişti doktorum. Ayrıca progestana başlattı 200 mg sabah akşam fitil şeklinde. Önlem amaçlı tabi bu hala kullanıyorum 10. Haftamdayım. Ve 3-4 gün hep yattım yormadım kendimi İçini ferah tut endişe edecek bir durum yoktur. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Sevgiler😘