Kızlar ilk gebeliğim 37+3 üm bebişim kız. Hareketleri azaldı karnım sürekli sert ve sürekli bir yere toplanıyor bir sağa bir sola gidiyor ama orada toplanmış bir şekilde kalıyor. Ayağa kalktığımda kasıklarımda yoğun baskı oluyor. Deneyimli anneler sizce doğum başlangıç belirtisi böyle mi oluyor. ?