Sizde erkekte veya kızda he gibi belirtiler yaşadınız kizlar bir kızım var rabbim hayirlisini nasip etsin hepimizin sağlıklı yavrucaklari olsun binada doktor kıza benziyor dedi ama ilk hamilelegimden farklı şeyler yaşıyorum mesela hiç bulantım kusmam tiksinmem olmadı sadece 7. Haftadan beri aşırı midem yanıyor halbuki ilk kizimda ilk 3 ay deliler gibi mide bulantısı çekmiştim tiksinme çabası sizler nasıl geçiriyorsunuz cevaplarsanız memnun kalırım bu arada 12 +3 haftaligim daha