Gizem-5 herkesin doğum hikayesi elbet farklıdır. Çok abartanlar da var hop oldu bitti diyen de. Önemli olan sen sürekli nefes egzersizlerini yap içini kendini rahatlar. Doğru ıkınma ile bence çok rahat doğum yaparsın. Doktorun, eben iyi olduktan sonra rahat geçer diye düşünüyorum. Sancısı elbet oluyordur ben de henüz doğurmadım ama geçip gider dayanırım elbet biz kadınız, biz anneyiz💪🏻 oldum olası korkmadım doğum yapmaktan. ❤️