Medine3868 Kızlar bugün 3 kere burnum kanadı 8 haftalığız acaba coraspirin ve kan iğnesi kullanıyorum o yüzden mi oluyor ki
Maryk Medine3868 Canım aynı haftalarda ve 12.haftada benimde kanamıştı hamilelikte olabiliyormuş.Sen kan sulandırıcı kullandığın için fazla kanamış olabilir.Yine de tansiyonunu ölç kanama anında
Pembekurdele Medine3868 benim gebeligin basindan beri kaniyor artan kan basindan dolayi dedi doktor ve çok kuruyor burnum sprey kullaniyorum suan, özellikle başimi öne egip bir şey yaparsam hemen kanıyor 🙄