acemimom1 16+2 haftalık hamileyim pozitiflik çıktı kovid testi. Vücudum aşırı igneleniyo agriyo ateşimde var çok korkuyorum bebeğime zararı olur mu
Wonderful_mom acemimom1 hic korkma cnm bende suan covidim 28 haftaligim.. benim de atesim var di oarol ic bir saate duser insallah.. Allah sifa versin
Fulyaaa1 acemimom1 bende sizin haftanız da olmustum aşım da yoktu. Şuan 38 haftalığız birsey olmuyor endişe etme sadece ateşin çıkmamalı
Zehra9616 acemimom1 biontexh de ol cnm bol sivi ve meyveyke destekle gecmis olsun en cabuk bunlar geciriyo
Arife1126 acemimom1 bende olmuştum gece gündüz sürekli su içtim 3 litreden fazla içiyordum hatta. Ekim ayında olmuştum o yüzden pencerem hep açıktı. İlk 3 gün ateşim hiç düşmedi malesef. Geçmiş olsun sizwde😔
Tazee-annee acemimom1 kullan mutlaka nolur nolmaz bi zararı yok zate 10gün kullan dedi banada doktorum
Tazee-annee acemimom1 hiç korkma bebege sana bişey olmadıgı sürece hiç bişey olmaz dedi doktorum benim asımda yok üstelik bugun 5.gün ilk 3gün cok zor geciyo ama 4.günden itibaren düzeliyo parol iç yat uyu cok iyi geliyo
ikizlerin_annesi__ acemimom1 canım korkup asla bağışıklığını düşünme farklı şeylerle uğraş odada kendine herkes atlatıyor sende atlatırsın inşallah 🙏🏻
Cemileorhan41 Bol c vitamini ye prtakal suyu iç ben salı günü bitiyor karantinam zor geçti ama portakaal sularıyla parolle biraz daha iyi olursun