Gis ceymus7 zor degil. Spekulum aci veren birsey degil sadece baski hissi oluyor. Uzunda surmuyor. Mesane dolu olmasi gerektigi icin o zorlamisti beni biraz. Transfer sonrasu 1 saat yatnak gerektigi icin sonda ile bosaltmislardi idrari
mmrv ceymus7 Sanırım artik transfer günün geldi :) daha once de dedigim gibi korkma.. kendini kasmadigin surece acı yok ztn cok kısa bi işlem heyecandan anlamiycaksin.. ben idrara sıkışık gitmedim.. tam tersi oncesinde tuvaletimi yapip transfer oldum. ama bazi doktorlar mesane dolu istiyor..
Gks ceymus7 kendini kasmazsan hiç acımıyor. Aslında biz kendimizi kastığımız sıktığımız için baskı oluyor. Kendini rahat bırakırsan hiç anlamazsın
Meryemim ceymus7 bende aşılama yatım dr un odaya girip çıkması beş dakika bişey sürüyor.zaten büyük bi ihtimalle idrara sıkışık olacağınız için sadece onu düşünüyosunuz 😬
ceymus7 mmrv sonunda transferim oldu bugün☺️☺️☺️ Spekulum zormuş Ya..karnımda baskı hissediyorum ultrasondan dolayı mu acaba
Ginkgo ceymus7 Hic zor degil 😊 bnde sıkışık olmam icin transferden once kahve ve su icirmislerdi hemşireler. Sonra 2 dakikalik islem. Mucizenin icine akışını seyredeceksin 💕 Bence asil zor kismi sonrasi. Beklemek. O gunler gecmiyorrr teste kadar🤗
Hatunnn ceymus7 hic endise edilcek bsey yok canm, idrara skisik diyorlar ama beklerken cok skistim biraz yapabilcegimi soylediler bi sorunda olmadi. Transfereen sonra zaten 15 dk sonra ayaga kalkiyorsun gidiyosun hemen wc ye. Anlamiyosun hepsi hepsi yarim saat suruyor rabbom guzel haberlerle sevindirsin ins
Okaradeniz Hicc bi agri aci yok.Yumurta toplama sonrasi agri cok daha zor bence.Ben hatta doktorumun konsantrasyonu bozulmasin die gikimi cikarmamistim.Tum transfer boyu dua oku.Allah hayirli evlat versin ins.
ceymus7 Okaradeniz yumurta toplama sonrası hiç ağrım olmasın Allah’a şükür..ama herkeste ayni olmuyormuş..
Hatunnn ceymus7 canm iste 15 dk odaya aliyorlar sonra kalkip hazirlaniyosun yani acibadem de oyle yaptilar