Kızlar ben 34 haftamı tamamladım. Geçen doktor kontrölünde bebeyin beyninde genişlenme olduğunu söyledi doktor😔 ben ağır bi qrip geçirdim geçen ay o yüzden olabilirmiş. Çok büyük bir problem deyilmiş. Ama ben size sormak istedim çok karşılaşdıkları bir durummuş hiç karşılaşan oldumu acaba😢geçiyormu gerçekden