Özeldeki takipli doktorum kan tahlillerini ver aile hekiminde dedi araya hafta sonu girdi maalesef bu coronadan sonra veren varmı tahlil kötü sonuçlar alan var mı sanırım en çok d dimere bakılıyormuş bende ondan korkuyorum açıkçası korona geçireli bugün 1. Haftam daha bebeğimin hareketleri çok seyrek (4-5 günde ) o da dalga givi hissediyorum 18 haftalığım