Nasaearth Kızlar kızımın adını Defne koyacağım millet herkeste var Defneler gıcık oluyo bilmem ne diyip sinir ediyorlar beni bu yüzden yanına başka isimde koymak istiyorum sizce ne olabilir 📣
ipekveannesi Nasaearth kızımın adı Defne 🌸 çok severek ve isteyerek koydum. 2 yaşında ama çok akıllı söylenen herşeyi anlıyor. Tek sıkıntı inatçı ve hiperaktif bir çocuk. Zamanla sizde öğrenirsiniz huylarını 🤗
beyzanurgcl DerinMavii işte sizin gibiler yüzünden böyle kadınlar bu platforma gelip dert yanıo ne kadar saçma bir bakış açınız var kusura bakmayın yazmadan duramadım benim de bir kızım var adı defne mira ve sadce ismine bakarak AA bu çok gıcıktır demek çok saçma keşke ön yargılı olmasanız sizin yiğeniniz yada başka biri gıcık sa eger bu isminden değil yetiştirme tarzındandır 😑😑
Nasaearth ipekveannesi huyu suyu oturur zamanla eğitirsin karakteri zaten bizden geçiyo vs ama çok tercih edilen bi isim olması beni düşündürüyor artık
ipekveannesi Nasaearth benim çevremde fazla olmadığı için tercih ettim pişman değilim sürekli defnos defnos diyorum 😅 zamanınız var daha düşünün
Nurselin_12 Nasaearth elif defne çok yakıştırıyorum ben.. Ben de defne koymak istedm ama bu söylemler etkiliyor insanı malesef içinizden ne geçiyorsa bence öyle yapın aldırmayın insanlara
Shzdgn Nasaearth karakteri gıcık ne demek ya her çocuğun karakteri farklı eğitimleri Anne babadan geçer öyle diyenleri aldırmayın benim Cennet kuşumun 🐦 adı Defne Arya çok beğenerek koyduk ismini 2bucuk ay yaşadı yavrum
Gizmo90 Benim tanıdığım tüm defneler çok Zeki ya okulda çok başarılı ektim koymasa kesinlikle defneysi ismi.
beyzanurgcl Nasaearth Benin kızımın adı defne mira yani sadce isme bakarsak gıcık olup olmadığını nasıl anlıyorlar anlam veremiyorum adı melek olup şeytan olan çok yani isme göre gıcık demek çok saçma geliyor bana size böyle dediklerinde gülüp geçin bence hep millete bakarsak oooo 😉😑
Mommyandbaby Boşver başkasının ne dediğini,. Bence kimsenin onayini almana veya yorumuna ihtiyacın yok sal gitsin. Annesi ve babası olarak siz ne istiyorsaniz onu yapin bence
DerinMavii beyzanurgcl kız Allah seni ciddiye almışsın yaaaa kız yazmış bende yorum attım herşeyi abartmasaniz olmuyor her insan bir değildir ben dalga amaçlı yazdım herneyse