sseymaa_ Kızlar sezeryandan sonra elbise tarzı takım mı kullandınız yoksa altlı üstlü mü ben altlı üstlü almak istiyorum rahat etmek açısından elbise gibi olanları sevmiyorum ama siz nasıl aldınız
irem-Dora sseymaa_ ben ikisinden de koyucam canimm, alt üst almıştım senin gibi düşünüp sonra doğum yapanlar doğumdan sonra kontrol vs oluyor, gecelik daha rahat diyince ondan da ekleyeyim dedim 😅