Deletedmom_289 Kızlar daha oncede post açmıştım doktor 36da çatı muayenesi yapacağını söylemişti ben normal istiyorum tabii ki ama olmazsa da sezaryen de olur yeter ki sağlıkla doğsun . Siz karar verdiniz mi doğum şeklinize merak ettim ☺️
eso14 Deletedmom_289 valla ben devlete gidiyorum kontrolüme doğumumuda Allah nasip ederse devlette yapıcam. Ve normal doğumu çok istiyorum hayırlısı olsun tabi de. Doktorum çatı muayenesi yapar mı hiç bi bilgim yok. Devlet doktorları yapmıyor diye duydum
Deletedmom623737 Deletedmom_289 bende 38 haftaya gireceğim ama hala catı yapmadı doktorum 39 da yapacak hangisi olursa olsun hiç fark etmez yeterki sağ salim alayım kucağıma 🤗
Deletedmom_289 eso14 bende öyle duymuştum daha önce sanırım devlettekiler sona kadar normali destekliyorlar ekstrem bir durum olmadıkça sağlıkla doğsun canım inşallah gonlumuzce olur her şey 🙏
Deletedmom_289 Deletedmom623737 inşallah canım amin bana da erken gibi geldi çatı muayenesi sanırım 37den önce yaptırmam bende