Kızlar yarın tam 38 oluyorum 3. Gebelıgım 3 uncu sezzeryanım olucak doktor hala gun bermedı Zeynep kamile gıdıyorım herhafta muayneye cagıröaya basladı carsamba tekrar gıdeceğim gün berırmı artık valla kasıklarım dısık yerlerım agrıyo artık ne zaman alır ya devlet özele gıtsem sımdıye kadar almıstı korku heyecan telaş sardı benı ya agrılarımda arttı artık