Busragurkan2712 haklisinesracim canım gören doktor var ama yanılma payı da olıyor en net 16. Hafta da belli oluyor ama içinde kalmasın git istersen
alparslansmommm haklisinesracim Bence biraz daha beklemelisin çünkü bana da o haftalarda kız dediler 16/17. Haftalarda erkek olduğunu öğrendik 🤷🏻♀️
_momy_ haklisinesracim kuzum ben adananın en iyi özel doktoruna gidiyorum 12.haftada tahminde bulundu ama erken yanılma payımız oluyor bir ay sonra bakalım dedi