irem-Dora renginnnock valla 26 haftaligim hâlâ doğum zamanı ile ilgili bir şey denmedi, erken de bence zaten, uygulamadaki tarihi söylüyorum soranlara ben 😅
Susamtohumum renginnnock bende 17+4 üm konuşmadık hiç doğum tarihini ama zaten ikinci hamileliğim ilki sezaryen olduğu için buda 38. Haftada olur Allah izin verirse
eslemsi Bende tam 17.4um ama ben sezeryanliyim ikinci gebelik bu. 38 39da alirlar heralde temmuzyn 15 gibi sanirim
Bsraoztop renginnnock son zamanlarda bebek anne karnında daha çok gelişiyomuş.. düğüne hamileyken katılmanız daha mı iyi olur acaba bebek açısından 🤷🏼♀️🤔 tabiki karar sizin ben naçizane fikrimi söyledim