Beno Essa0408 ben kullandım aşırı kabız yaptı beni çok sıkıntı yaşadım doktorum değiştirdi şuan iyiyiyim 🤭🥺
Yesim619 Essa0408 demir ilacı sanırsam sağlık ocağı nin verdiği diymi.paraben ve Krem esansı içeriyor bilginiz olsun kabızlık ve kusma yapıyor
MihrimahVeAnnesiii Essa0408 Normal canım panik yapma kontrole gittiğinde doktoruna da söyleyebilirsin. Kimisi doğuma kadar kimisi doğumdan önce bırakıyor doktor karar verir. Mesela ben 37 haftalık oldum 36+4te bıraktım