Ozge_brbr 35ile 37 haftalar arasında yapılıyormuş kızlar bilgisi olan veya daha önce yaptıran var mı?
Ozge_brbr [bilinmeyen] bende pazartesi 36 olcak kısmetse ve benimde haftaya kontrolüm var. Hayır doktorum bahsetmedi. Gebelik programında karşıma çıktı bu haftalarda şu test yapılır falan diye
Ozge_brbr [bilinmeyen] tamam canım. Antibiyotik tedavisi başlanıyor sanırım. Bende korktum yaa daha önce hiç duymamıştım. Doğum yapan hamile çok arkadaşım da oldu ama hiçbirinden duymadım 🙈