Zma mirage333 ya bu damla dediğiniz .decavitten ayrı başka bir ilacmi şuan ben sadece decavit ve Demir ilacı var onu kullanıyor um
vgc Haftada başladım değere bakılmadı günde 4-5 damla kullanıyorum açıkçası çok da düzenli kullanamıyorum sizin değerinizi bakıldı mı
m_k34 Bana hemen verdiler değerim düşük olduğu için 5 haftalıkken öğrenmiştim şimdi 8 olduk hala düzenli kullanıyorum 15 damla