Adetime tam 1 hafta var. İlk damla 27sinde geldi 30unda tam anlamıyla sökülmüştü. 29 kasımda kürtaj oldum 8 haftalık kalbi durdu. Bu ay gün aşırı ilişki iki günde bir üç günde bir oldu. Son 1 haftadır kasıklarım batıyor arada bir. Bel çevremde belirgin ağrı var. Göğüslerim bi kaşınıyo bi sızlıyo gibi. Bundan 2 gün önce de iç çamaşırıma kahverengi leke geldi. Ertesi günde sildiğimde baya baya kahverengi peçeteye geldi. Sonra hiç gelmedi. Hemen test yapmıycam. Beklemek istiyorum. Hamileysemde eğer hep bi tedirgin olucam gibi. Aklımda hep bi ya yine aynı şeyleri yaşarsam 😞 Üç aylar hürmetine birbirimize dua edelim mi? 🤍