sema_altas55 20+1 bügün hissetmedim hiç bebgimi biraz temizlik felan yaptım yoruldum o yüzden mi acaba sizdede oluyomu
irem-Dora sema_altas55 bizler hareket halindeyken onlar içerde salindiklari için uyuyormuş 😊 uyuyordur muhtemelen zaten o haftalarda düzensiz hissetmeniz normal. Bir çikolata yiyip solunuza yatın bakalım hareketlenecek mi
Eylulykdz sema_altas55 bende 21 haftalığım dün gece hissettim hatta eşime de ellettim hissetti. Ama bugun temizlik yaptığım için hissedemedim çok korkuyorum
Nergissi sema_altas55 temizlik yapınca ben de hissedemiyorum. Çok moral düşürücü gerçekten inşallah hemen hissedersiniz
Villanelle Daha çok küçük annesi, o kıpraşıyordur aslında ama pozisyonundan dolayı hissedemiyorsundur