0103qsf Kizlar 29 haftalk oldum 31.hafta kontrlm var 31den sonra kac haftada bir çağırıyor acaba ?ayda bir gidiyorm suan 31den sonra ayda 1 olmaz heralde dmi
eso14 0103qsf ben en son 28. Haftada gitmiştim. Bir daha ki kontrolüm için doktor 2 hafta sonraya bekliyorum dedi. Ama ben yine 3 hafta sonraya aldım 😅
0103qsf eso14 yaa banadq 31+4 e verdi en son 26+5 de gitmiştim bende 3 haftada bir gideym diyordm ama yine doktorm ayda bir çağrım bakalm bundan sonra nasl olcak 🤭
SerraveAnnesii 31den sonra iki haftada bir çağırdı 36dayım 38de tekrar gidicem sonra her hafta gidicem doğurmazsam 😀