35SD28 inşallah canım hepimizinki sağlıkla gelsin 🤲🏻💙 normal doğum istiyor muyum onda karar veremiyorum. Biraz korkuyorum. Annem abimi sezeryanla doğurmuş normal doğmamış. Ben de normal diye diretmiş takılmışım vakumla çekmişler falan. Acaba ırsi olur mu diye korkuyorum. Bir de vagina da genişleme oluyormuş bugün bi kaç doktor dinledim ne kadar dikilirse dikilsin. Sezeryan olmak istiyorum bir yandan ama sonra normal denemedim die pişman olur muyum diye tedirginim. Bu sorular var kafamda 🤷🏼♀️