ayseguluyv Kızlar merhabalar tüp bebek 5.gun embriyosuyla cok sukur pozitif haberi aldım. son adetime gore 7.haftamda kontrole gittom kese ve yolk sac vardi ama bebisimi goremedim. basina gelen var mi ? birde tup bebekte gebelik haftasi nasil hesaplanıyor cogu kişide adet haftasina göre bebekleri ayni hafta olmuyor 1 2 hafta geri oluyormus gec tutunmsdan kaynakli sanırım bilgisi olan var mi?
mirage333 ayseguluyv taze transferde son adete göre hesaplaniyor ama donmus transferde o sekilde degil. Benimki donmus 5. Gun embriyosu idi ultrasondaki boyutuna göre kac haftalik oldugunu söylediler.
Deletedmom2265 ayseguluyv Son adet tarihine göre hesaplanır benimde 5.gün embriyosu tam çıktı adetimle eşleşiyor. Yolk varsa bebekte vardır yakında kalp atışını duyarsınız 🥰
Ecceee ayseguluyv benim son adet tarihime göre hesaplayınca bebekle uyumlu ama dondurulmuş embriyo transferinde transferden 15 gün öncesini ekleyerek hesaplayın diyolar benim o hesaba göre yanlış oldu. İkisine göre de hesaplayın ama CRL ölçümü ile kesinleşecektir hangisine göre olduğu..6. Gün embriyosu transfer edilmişti bana 7.haftada duyduk kalp atışlarını..
Marblingg Benim degerler yuksek cikinca 14.gun gidip keseyi gordum. Gebelik haftasida tam tersi bende ileri gozukuyo mesela ben 16 aralikta transfer oldum o gunden hesaplarsan 9+3 olmasi gerekiyo ama ultrasyon da 12+5 deyim🤷♀️
ayseguluyv Marblingg benimde degerlerim yuksek cıktı 24 ocakta transfer oldum 12.gun(5şubat) 748 14.gun(7subat) 2593 18.gun(11subat) 11.522 olmuştu sonrasinda bir daha kan vermedim. kese ve kalp atışı icin ayni gun gittim sehir disindan gittigim icin. 18 subatta kontrolde kese ve yolk kesesi vardı. bebegimi göremedim.
polens bnde tup bebek ile hamile kaldım son adet tarihine göre hesaplama yapılıyor.zaten ultrsondada bakıldığında belli oluyr benimki adetime göre haftasıyla uyumluydu.tutunma zamanın farklı olabilir oyuzden görünmemiş olabilir 6+4 te görmüştük biz
Nil1308 Evet zaten gebelık kontrolu dr un tup bebek dr un deılse son adet gunune gore hesaplıyor ayrıca tup bebek dogum tarıhı hesaplama yazarsanız arama motoruna orda da anlayacaksınız aynı gunlere denk geldıgını 12 mi 14. Gunu mu ne baz alıyor dr lar ilk aşamada hayırlı olsun demek ıcın onun ustunden 15 gun daha bekle demıstı gebelık kontrolune gıtmem ıcın yanı transferden sonrakı 1. Aya tekabul edıyor hemen hemen evet daha erkende gıdebılırsın ama buna benzer durumlarla strese gırilme ıhtımalı oluyor ınsaalah saglıkla bebegınızı de kalp atısını da duyarsınız
ayseguluyv Nil1308 insallah evet internetten tup bebek gebelik hesahi yazdığımda transfer tarihimle birlikte 6+4 oluyor , adet tarihiyle 7 hafta oluyor. insallah duyarim. yolk sac olmasi iyi diyorlar ama bilmiyorum
mirage333 ayseguluyv transferden sonra 23. Gün keseyi gördük, 30. Gün kalp atısını duyduk. Vajinal muayene ile. Kac haftalik oldugu sonraki haftalarda hesaplandı.
Villanelle Benim 3.gun embriyosu transfer edilmişti. Tam son adet tarihimle tutuyordu ultrasondaki görüntü. Tüp bebekte geç döllenme olmuyor diye biliyorum. 5.gun embriyosu etkiler mi bilemedim. Etkilese de 1 2 gün etkiler bence, öyle hafta fark etmez
ayseguluyv Villanelle tup bebekte gec dollenme evet olmuyor yani dollenmis embriyoyu veriyorlar ama transferden sonra hangi gun tutundugu belli olmuyor belki 8.gun tutundu ama biz o süreyi 12 gun diye katıyoruz aslinda 4 günlük gebelik olmus olabiliyor diye okudum birkac yerde
Nil1308 ayseguluyv bılmem vajınal mı muayene oldunuz ama bı sonrakınde gorunmeme olursa bır de vajınal ıste tabykı dr una danısarak vajınal muayene dusuge falan senep olmuyor bu konu hakkında dusuncen nedır bılmem ama allahın ıznıyle bebısınızın fasulye halını gormek kalp atısını duymak saglıklıca kucagına almak nasip olsun ınsaallah 🤲🏼🤲🏼
Villanelle ayseguluyv tutunmasa da hücreler bölünmeye ve embriyo büyümeye devam ediyor ama. Tutunmadigi dönemde gelişimi durmuyor ki
ayseguluyv Nil1308 vajinal muayene olmuştum evet ama gözükmedi nasip bakalım inşallah gözükür minik kalp atışlarını duyarım 🤲🤲👶
ayseguluyv Deletedmom2265 inşallah benimde duyulur gördüm yolk hatta 3.5 mm idi , grvelik kesemde 13×5 siz ne zaman duymustunuz?
Deletedmom2265 ayseguluyv 7.haftada yolk vardı 8.haftada vajinal baktılar çok zayıf duyuldu şuan tıkır tıkır maşallah pozitif ol güzel haberler alacaksın inşallah
ayseguluyv Deletedmom2265 bana şuan ilham oldunuz gerçekten cok üzülüyordum insallah benimde bebegimin kalbi atar duyabilirim 🤲