Denizyildizi1 Deletedmom727271 1 saat arayla 3 defa kan veriliyor demişti annem de benim randevu da 11 de ondan söylemiştim öyle
Denizyildizi1 Zeynokus Gece dayanamadım rennie şurup içtim mide yanması için geçmiyor ilaçsız hatta şuan bile var zor durduruyorum kendimi
minikpandammmm Denizyildizi1 yapar canm bana da 1 ay sonra gel diyorlar. Hem devlet hem özel 2 doktora takipli gidiyorum. Ama ben haftada 1 ya da 10 günde bir gidiyorum 😁😁 1 ay çok uzun bekleyemem
Denizyildizi1 minikpandammmm Erken doğumdan korkuyorum bu aralar ya diyorum evde doğurursam naparım kimi ararım ne halde olurum hep bunları düşünüyorum en azından doktorla görüşeyim içim rahatlasın dedim
Denizyildizi1 minikpandammmm Ben gittim 2 kan verdim biraz sonra tekrar vereceğim korkulacak birşey yokmuş o verdikleri de çilekli gazoz gibi tadı çok güzel😍 yarısını döktüm de aç karnına midem kaldırmadı😂😂