Selin12- merhaba kusura bakmayın bir sorum olacaktı.. Dogum yaptim tan ne kadar sonra Hamile kaldınız acaba? Ben de 2ay once erken Doğum yaptim ve ne yazık ki bebegim vefat etti.. Üzülmeniz için yazmiyorum Inan okadar Zor bir durum ki aglayarak yaziyorum suan. Hastanelere 1.5-2 saat uzaklıktayız ve bir doktora danıșamadım henüz. Bu yuzden sormak istedim.