Smyy Fhryhsn bence kişiden kişiye ve muayeneyi yapana göre acı değişiyor, çok abartılacak kadar acı değil ama hiç acısızda değil
Ozlemmmmm Fhryhsn tamamen sana bagli bi durum.. iki gundur cati muanesi oluyorum ebe parmagini sokarken hicbisey hissetmiyorum bile ama sirf korktugum icin kendimi kasiyorum o yuzden aciyor zaten toplasan 10 sn bile surmuyo
Ozteber Smyy kesinlikle katılıyorum dun yapıldı çatı muayenem evet hiç acimiyo diyemem ama 10 20 saniye kasmadan durursanız çok acı olmaz ben kendimi kastım biraz acıdı bide 3 aydır ilişki yasak bize sanırım o yüzdende oluşan n darlık söz konusuydu ama korkulacak bişey yok
Esmaky Gezginmuallime catı muaynesi ne olyor acaba ılk gebelmfe fazla bilgm yok sımdı okynca bı sorym dedm
Mehmetseyidannesi Bende yarın 38+3 olucam büyük ihtimal ilk çatı muayenem olacak bakalım nasıl geçecek 😊
EbruKanat Ozteber bebeğiniz hayırlı olsun öncelikle 🤗 aynı dertten muzdarip olduğum için sormak istedim kasmayı engelleyebildin mi sonra ben de çok kasılıyorum da 😞 bu çatı muayenesindeki kasılmamdan dolayı normal Doğum yapamayabilirmişim 😥
Zhrnc Kubdenya bende doktoruma bunu söyledim istemiyorum dedim Oda şu açklamayı yaptı Sancı çekip saatlerce acı içinde kalıp sonrasında catı darlıgı yüzünden sezeryan olabılırsın Bunu istiyosan yapmayalım dedi Bende tamam dedim yaptırdım
Ozteber Kubdenya doktorlar nasıl uygun girit de burda bende okudum bazılarının şancı gelince yapiyomus doktoru ama bnm doktorum 38de yaptı demekki yapılması gerekiyor bişey diyemiycem doktorunuza kalmış bisey
Fhryhsn O kadar çok yorum okudum ki ondan biraz tedirgin oldum açıkcası. Herkes çok acıyo korkunç bişey gibi bahsetmişler
EsraKymen Çatı muayenesi kaçıncı haftada başlıyor arkadaşlar doktorum bana öle bişeyden bahsetmedi hiç😟
Gezginmuallime Esmaky canım doktor alttan muayene ediyor açılman var mı yok mu normal Doğuma uygun mu diye ?Normalde 36 da falan yapıyorlar heralde ama Benim erken Doğum riskim var diye erken yapıldı baya .
EsraKymen Gezginmuallime benim zaten sezeryan olacak sezaryan doğuma karar verdik yine de çatı muayenesi olcam mı😬😬😟
Hanif Fhryhsn çatı muayenesi kesinlikle zor değil kendini korkutma canım 38. Haftada doktorum baktı sadece kendini rahat bırak hiç acımadı sadece muayeneden sonra biraz ağrı oluyor oda normal uyardığı için. 39. Haftada nst de kasılmalarım çıktı düzensiz ve hafifti ama doktorum yine bakalım açıklık var mı dide baktı tine sıkıntı olmadı çok şükür acımadı. Doktorum izne ayrıldı başka bir doktora yönlendirdi dün ona gittik kontrole nst de yine düzensiz kasılmalar çıkınca bakalım dedi neyse hazırlandım geldi küfretmek istemiyorum ama dünden beri söylemediğim söz kalmadı daha ilk defa muayenesine gittiğim adam 40+0 olduk diye rahim ağzı gerideymiş onu öne aldım dedi doğumu başlatmak içinmiş öncesinde bana hiçbir bilgi vermedi resmen bağırdım acıyor diye hala aklıma geldikçe sinirlerim bozuluyor. İşte böyle doktorlarda var iki gün nöbetçiyim günü dolmuş doğsun artık diye kendi kafasına göre böyle birşey yaptı dün bütün gün ağrı çektim doktorumla görüştüm çok şükür ki doğumumu başlatamadı. Salı tekrar kontrolüm vardı başka birine gidicem bi daha asla yüzünü bile görmek istemiyorum. Doktorum da zaten 31 ağustos ta gelecek o zaman 40+5 olcaz ama suyum ve hareketleri iyi olduğu için sıkıntı Yok çok şükür 🤲🏻 İşte böyle bi doğurayım gerekli yerlere şikayetimi de yapıcam. Her ne kadar doktor da olsa bana bilgi vermeden düşüncemizi almadan kendi başına göre iş yapamaz geri zekalı pislik 💩 para için doktorluk yapanlardan nefret ediyorum.
Fhryhsn Hanif haklısın valla bide anladığım kadarıyla muayeneyi yapan doktor da önemli Hastayı zorlamamalı yani
Naz555 Hanif kesinliikle haklıssın aynı durumu yasadım 32 haftalıkken alttan muayene edılmek ıstendım ınanılmz kaba ve gergın bir tavırla neyse tabıkı yaptıramadım ıslem yarıda kaldı ve bende bu fobı olarak kaldı sımdılerde dırekt bu muayeneyı olmamak ıcın sezryene karar vermıs durumdayım :/ doktor çok önemli bu konuda
eti Hanif benim de rahim agzm geride demisti 12. Haftada ikili taramayi yapan doktor. Ilk defa boyle bi sey duydum. One almak ne demek kendi doktorunuz ne dedi bunun icin?
Hanif Fhryhsn bu adam Doğum başlasın iki gün nöbetçiyim para bana kalsın diye yaptı şerefsiz özele gidiyorum normal Doğum 2500 vercez. Benim kendi doktorum 39 haftalıkların izne çıktı adam bi kere demedi su sancı vereyim uyarayım veya sezeryan alayım diye bu pislik daha ilk kez muayeneye gittim bana sormadan bilgi vermeden yaptı aşşalık herif😡
Hanif Naz555 yok canım kesinlikle panik yapma benim kendi doktorum beni iki kez muayene etti İnan hiç ağrı sızı olmadı ama bu hayvan sadece muayene etmedi Doğum başlasın diye bişiler yaptı öküz böyleleri de var maalesef 😡