Selam anne adayları 39+2deyiz 26şubatta tekrar kontrolüm var çatım uygun bebek doğum pozisyonunda doktorum 28ine dek bekleyelim olmazsa sezaryen alırım riske atmayalım bebeği dedi 28inde 40+3 olacağım biraz erken bir karar mı sizce normal doğumu çok istiyorum düzensiz sancılarım var şu sekiz günde doğurmam lazım bana enerjinizi gönderin lütfen 🙏🏼😇🥰