Merhabalar sevgili anne ve anne adayları gebelikte bebek anneden aldıgı şeylerle besleniyormuş ya şimdi plasenta sayesinde ( yanlıs yazmış olabilirim henüz 7 haftalık hamişim daha toyum 😅) şimdi bu süreçte bi kaç kişinin dişleri düşüyormuş yani böyle bişey varmı ben cok korktum bunu duyunca sizde ya da yakınında böyle bişey olan varmı varsa da nasıl önleyebiliriz ben süt ürünlerinin iyi gelebileceğini düşünüyorım ama bilmiyorım yinede yazarsanız sevinirim