Lokumlum 32 haftalık hamileyim sağ kaburgama sürekli bıçak saplanır şeklinde ağrı giriyor ve sağ taraf kürek kemiğimde sürekli ağrı var aranızda aynı problemi olan var mı kızlar ne yapmam lazım yardım edin ??? Ananem tutup göbeğimi salladı hareket etsin bebiş diye zararı olur mu ki?
Deletedmom000 Lokumlum benımde aynı sekılde agrım var bende 33 haftalıgım ama benım bebek sureklı hareketlı benımde sag ust tarafımda plasenta yapısık
Ygmrkmsl Lokumlum korkma canım 34+5 haftalığız benimde var doktora gittim o yüzden Bebek baskı yapıyormuş başıyla poposuyla 😍
Nidanurfirat Benimde aynı hatta bir ara göğsümün altı morardı bile. O haftalarda bacakları iki hafta önden gidiyordu doktor uzun boylu olcak dedi. Ondanmış. Sonradan düzeldi ama şimdi bütün vucudu aynı haftada ilerliyor. Sizinde ondan olabilir
Tubidy Aynı dertten bende muzdaribim 🤦♀️Özellikle yemek yediğim zaman sol kaburgam ve kürek kemiğimde sanki içimde bi çubuk varmışta içeriden baskı yapıyormuş gibi. İlk gebeliğimde de dokuz ay boyunca aynı sıkıntıyı yaşamıştım ama bi sıkıntı Yok demişti. Ben karnımın çıkmamış olmasına bağlıyorum 5.5 aylık hamileyim ve söylemeden kimse anlamıyor içerisi dar mı geliyor acaba 😂