Demirssmomm Selcanayk çanta için haftam erken ama 2 tane gömlekli takımım, 1 tane gömleksiz üç düğmeli takımım 1 tanede elbise var. Yeterde artar diye düşünüyorum 🤔
Serapmehmet_19 Selcanayk çantamı bugün hazırladım canım, bi düz gecelik takımı aldım sonrasında da giyebilmek için, bi tane de önden düğmeli pijama takımı tercih ettim
Orsta Selcanayk hazir cantam 37 haftaligim. Valla waikikiden iki tane normal dugmeli pijama takimi aldim onu koydum giycem. Uzerinede kalcam felan kapansin yururken die bi tane sabahlik aldim spor o kadar
2erkekannesiii Selam evet çantam hazır ben normal pijama bluz tercih ettim sonrasında da giyebilmek için 2 takım aldım
Selcanayk Demirssmomm resim atar mısın geceliğin takımının bana da fikir olsa ilk olduğu için bilmiyorum pek
Demirssmomm Selcanayk https://ty.gl/42py40qg5j bu pijama takımına https://images.app.goo.gl/4hZSw9PRyt7sjrRC8 bu sabahlığı aldım. https://www.defacto.com.tr/maternity-v-yaka-dantelli-pijama-takimi-1441834 bu takıma https://www.defacto.com.tr/cicek-baskili-kusakli-kimono-1505199 bu sabahlığı aldım. Çeyizimden pierre cardin saten siyah takımım var. Diğer takımımın linkini bulamadım, resim paylaşmayıda bilmiyorum malesef 🙈
Selcanayk Demirssmomm tamam çok teşekkür ederim bende normal gecelik almıştım düğmeli minyonum bide 53 kiloyum son bi ayım kaldı