Merhaba hamişler.. 9. Haftaya ulaşmak üzereyim hamileliğimde mide bulantılarımdan bıkmış vaziyetteyim çok az yiyebiliyorum o da zorla. Doktorum kusmadığın sürece ilaç kullanman taraftarı değilim diyor. Ama gerçekten kusmamak içinde çoğu zaman kendimi zor tutuyorum. En sevdiğim yemeklerden tiksinir oldum. Önerilerinizi bekliyorum.😔