papatya981 https://resimyukle.io/r/gdNIsuyyL5 böyle takımlar alan var mı ben doğmamış bebeğim için 3 aylık sipariş verdim ama kalıpları darmis sanirim 6 aylık ile değiştirsem daha mı iyi olur kalıpları nasıl bilen var mı ? Bebeğim Nisan’da doğacak Haziran temmuz gibi giyer dedim ama kalıbı küçükse soru işareti kaldı aklımda acaba 6 ay mi alsaydim dedim
midekoruyucu papatya981 benim kızım 7 aylık. E bebeğin 9-12 leri tam oluyor var gerisini sen düşün. Mesela yenidoğan tulumlarını 1 hafta anca giydirebildim olmadılar 🤷🏻♀️ Öyle iri bebeğim de yok 3250 doğdu
Yesim619 papatya981 canım ebebegin malları dar iki beden büyük alsan ancak yani 6 aylık ile değiştir bence de
mirage333 papatya981 3 aylık olanların boyutu 62 cm e bebekte. Diger markalarla hicbir farki yok. Ama bebeginiz yazın kaç aylik olacak ona gore yorum yapabilirim kac aylik almaniz gerektigi ile ilgili.
papatya981 midekoruyucu sizce kaç almaliyim öyleyse 9 aylık ta var 6 aylikta 3 aylık gelecek bana müşteri hizmetleri ile görüştüm size gelsin degisim talebi ile tekrar yollayın öyle halledelim dedi
papatya981 Yesim619 6 mi 9 mu yada şöyle yapsam daha iyi olur değil mi 3 aylık elime gelecek ya hani evdeki bebeğimin kıyafetlerine tutayım ona göre bakayim
papatya981 Nasaearth öyle yapacam ya evet sağolun yada eve gelecek 3 aylık olan bebeğim için aldığım diğer nedenlerle karşılaştırma yaparım acemiyim valla ilk kez anne oluyorrum 🙈
papatya981 Yesim619 ya 3 aylık var 6 aylık var hiç 0 3 , 3 6 yazmıyor ki tek 6 olan ile değiştireyim bende ne yapayım sanırım 6 ay olanı 3 6 dönemde giyer işte
Kubrailkan Evet dar kalıpları ya ben geçen gün zıbın aldım 3 tane yenidoğan aldım herhalde 1 2 gün ancak giyer 😅 3 tane de 3 ay aldım ama yenidoganla arasında fark yok sanki 😅 tekrar 6 ay alicaz dogsun insallahta 🥰🙏
papatya981 Kubrailkan inşallah evet bende işte 3 aylik olunca giysin diye 3 aylık aldım öyle olmuyormuş e bebekte neyse 6 aylık ile değiştiririm artık 🥰
Poyrazin_annesi Civilin ürünlerı cok guzel kalitelı bnce bıdakıde civilden alın. Oranın bedenlerı daha ıyı
papatya981 Poyrazin_annesi hiç almadım e bebekten de fazla almadım aslında indirim kazandım ondan alayım dedim
papatya981 mirage333 bebeğim Nisan’da doğacak Haziran temmuz gibi giydirmek isyiyorum işte 3 aylık olunca
mirage333 papatya981 bence 6 aylık alın agustos eylule kadar giydirirsiniz. Zaten sort tisort takim oldugu icin hafif buyuk gelsede belli olmaz. Aslinda birazda bebegın dogdugundaki boy ve kilo ile alakalı ne secmemiz gerektigi :))
papatya981 mercimekanneeesi çok teşekkür ederim öyle yapayım birde kızım olacak inşallah kızlar biraz daha minyon kalıyor erkeklere göre öyleymiş yani 😄 öyle okuyorum dediğiniz gibi 6 aylık ile değişim yapacağım çok sağolun
mercimekanneeesi papatya981 benmde kızım olck 39+2 yiz beklemedym. Kızımın birsürü esyasını ordan aldm ama bebekler çabuk büyüyorlar ve küçülüyor hemen bari birazda olsa giydirmiş olursnz Bi beden büyük alın
Mylove papatya981 bebisin gelişimine bağlı topik bi bebek olursa giyemez minyon olursa küçük gelir ❤️ Belli olmaz ama yıkayıncada çekiyor 6 ay falan alın derim