Sevdashn bu arada folik asitle ilgili sürekli sorularınız olmuş sizi şöyle aydınlatayım.. eskiden bu vitaminlerin hiç biri yoktu, annem bana hamileyken folik asit kullandığını sanmıyorum çok şükür ki sağlıklıyız. Sadece yapılan araştırmalar ve günümüzde genetiği değiştirilmiş gıdalarla beslendiğimiz için bebeklerin sinir gelişiminin tamamlanması, karnında sırtında beyninde bi açıklık kalmasın, kuyruk sokumunda ilkel canlılar gibi kuyruk oluşumu olmasın vs gibi nedenlerden dolayı bebeğin gelişiminin önemli olduğu ilk üç ay folik asit çok önemli. Siz bu üç ayda ekstaradan demirde kullanabilirsiniz, ekstradan onega 3ge kullanabilirsiniz ama dediğim gibi folik asit bile kullanmasanız bebeğiniz %100 sağlıksız olur yada hepsini kullandınız bebeğiniz %100 sağlıklı olacak kanısına ulaşmak zor. İlk üç aydan sonra verilenler genelde folik asit, b vitamini çeşitleri, d vitamini, demir ve omega 3.. piyasada folik asit b vitamini ve omega 3ün belirli oranlarda karışımlarının bulunduğu multivitaminler var, hekimler bunları öneriyor, önceki yorumumda isimlerini yazmıştım. D vitamini ve demiridi vücudun ihtiyacı ekstaradan arttığı için takviye olarak hekimler veriyor.. hiç birinin zararı yok, beraber kullanılabilir. Nitekim her gün demir, multivitamin ve d vitamini alıyorum.. almayadabilirsiniz sizin tercihiniz.. ama riskli değil