Herkese merhaba.biraz geç olsada doğum hikayemi bende herkes gibi paylaşmak isterim.ilk bebeğim ama 5ci hamileliğim.daha önce düşük ve kurtajlarim oldu. Ama çok şükür bu sefer mucizem beni hiç bırakmadı.yurtdisinda yaşıyorum ve burda bu kadar başarısız hamiləlikdən sonra bu gebeliğim riskli hamiləlik grubuna ait olduğundan beni olduğum şehirden daha büyük bi şehre doğum için 38.haftadan sonra gönderdiler .24 Ocak günü eşim goturdu beni bıraktı . Ve o gün çatı muayenesi yapıldı .normal doğuma uygunmusum .sancılarının gelmesini beklicez dediler. Ama gel gör ki bende sancıya dair bişey yoktu .günlerce bekledim hastanede.sonra doktor istersen 28 Ocak günü suyunu açalım doğum başlasın dedi. Önce tamam dedim.ama sonra fikrimi degistim.ben biraz daha beklemek istiyorum dedim olur dedi doktor. Belki kendi sancım gelir .en azından 1 şubata kadar .Ocak ayı çıksın.zaten 6 subatti doğum tarihim. Neyse 31 Ocak oldu.doktorum bana napalim bekleyelim mi ya yarın doğumu başlatalım mi dedi . Başlatalım dedim 1 Şubat günü kızım dogucakti .çok heyecanlıydım .zaten hastanede yatmadan bezmistim .eşimi çok özlemisdim .yurtdışında yaşadığımzdan bursa ondan başka kimsem yoktu.. 39+2 haftada.yani 1 Şubat günü erkenden lavman yapıldı. 7 gibi doktor suyumu açtı ve ben eşyalarımı toplayıp doğum katına çıktım. Geldim odaya.beklemeye.nst bağlandı.dogum doktorum ebe falan geldi konuştuk.9 gibi hafif sancılar gelmeye başladı . Aha başlıyoruz dedim. 11 gibi sancılar şiddetini artırıyordu .bende yatakta nst bağlanmış vaziyetde sancı çekiyordum .artık 1 saat sonra dayanamayacak hale gelince doktor istersen epidirual yapalım ağrıların hafifletsin dedi. Bı zor bela epidirual yapıldı.istedikleri gibi duramiyordum.sancidan kivrana kivrana..neyse açıklığa falan bakıyorlar gidip gelip.artik tam açıklık olunca ıkınma hissi geldi.ama ben tam yapamıyordum.sonra kesi atıldı . Öğlen saat 2-e doğru artık bende kafa gitmisti. Dakikada bir geliyordu. Gözüm saatde. Sancı gelince bagiryordum.😒 Gidince o 1 dakikada uykun geliyordu uyukluyordum.neyse saatler geçmek bilmiyordu. Yalvariyordum yardım edin diye .sonra bı sure ikindikdan sonra bebeğin saclsri gözüktü dedi. Saat öğlen 3 den sonra artık hemen çatala çıkmamı söylediler. Başladım ordan ıkınmaya.hadi son kez bı daha derken bütün gücümle ıkındım.15:30 bebeğim doğdu çok şükür . Zordu benim için.ama yine olsa yine normal yaparım. Toplam sanciyi çekmekten sayarsak 6bucuk saatde dogurdum. Benim minik kızım şuan kucağımda onunla birlikle yazıyorum. Bu da benim doğum hikayem…inşallah herkes sağlıkla bebeğine kavusur.3 310 gram 52 sm doğdu benim minik Aysu ’m🌙💧