htccsknr aynı anda olmuyor diye biliyorum canım. Ben covid aşımı ilk. 16. Haftamda vuruldum. Sonra tetanoz vuruldum. İlk doz. Ardından biraz rahatsızlık geçirdim doktorum biraz bekle kendine gelince 2. Dozu vurul tetanozda dedi. Yarın vurulacam inşallah. Tam 30+3 deyim. Kovid aşısı içinde aralarında 1 ay olmak üzere diğerini vurdur dedi. Sağlık bakanlığından da aradılar hatta. Rahatsızlık geçirdiğimi vs söyledim. Ama 2. Dozumu da alıcağımı söyledim. Tamam dediler . Her iki aşıda bende kısa süreliğine kol ağrısı yaptı o kadar :)